Wzór Karty Postaci
Nie Lut 13, 2022 12:05 pm
- Kod:
[u][i]Imię:[/i][/u]
[u][i]Wiek:[/i][/u]
[u][i]Rasa:[/i][/u]
[u][i]Klasa:[/i][/u]
[u][i]Wygląd:[/i][/u]
[u][i]Charakter:[/i][/u]
[u][i]Historia:[/i][/u]
[u][i]Techniki startowe:[/i][/u]
-
-
-
[u][i]Planeta/Miejsce zamieszkania:[/i][/u]
Imię: Imię postaci. Nie można tutaj wpisać przezwiska, ani tym bardziej żadnych numerków (wyjątkiem są Androidy i Cyborgi). Mile widziane nazwisko bohatera.
Wiek: Wiek postaci. Minimalny wiek to 13 lat, ale mimo to uprasza się, by nie grać dziećmi. Mile widziane określenie daty urodzenia (rok).
Rasa: Rasa postaci, np. "Shinjin", "Chikyu-jin".
Klasa: Jedna do wyboru - więcej o klasie postaci.
Wygląd: Szczegółowy opis wyglądu. Zdania typu "avatar opisuje wygląd" nie będą akceptowane.
Charakter: Opis charakteru postaci.
Historia: Opis wydarzeń, przygód, w jakich uczestniczyła postać. Ma opisywać przeszłość postaci (jakość ponad ilość).
Techniki startowe: Do wyboru dwie techniki lub zaklęcia (tylko Mag i pochodne) (o ile pozwala na to PL). Można wybrać z puli tych technik, których warunek wymaganego PL jest spełniony. Standardowo jest to 400 PL, więc tylko takie można wziąć na start. W przypadku bonusu przyznanego za jakość Karty Postaci, przez który PL wzrasta, możliwe jest wybranie techniki o większym wymogu niż 400 PL. O chęci ewentualnej zmiany (tylko w przypadku zwiększenia PL przez bonus) należy poinformować MG, który akceptował Kartę Postaci.
Dodatkowo, można wybrać jedną umiejętność z dwóch proponowanych. Umiejętność można odstąpić na rzecz trzeciej techniki.
Planeta/Miejsce zamieszkania:
Dla sprostowania zwyczajny układ wygląda tak:
- Saiyanie/Half-Saiyanie - Planeta Sadala,
- Tsufulianie - Planeta Myuu, Planeta M-2
- Ziemianie - Planeta Ziemia,
- Nameczanie - Planeta Namek,
- Changeling - Planeta No.79,
- Android - Vegeta, Ziemia lub No.79,
- Bio-Android - Vegeta, Ziemia lub No.79,
- Demon/Majiny - Królestwo Makaioshin, Ziemia,
- Kaioshin - Królestwo Kaioshin,
- Makaioshin - Królestwo Makaioshin,
- Inne - gracz wybiera, jednakże MG musi wyrazić zgodzę.
W zależności od KP, gracz będzie mógł wybrać sobie inne miejsce startowe, niż to, które pojawia się w układzie zwyczajnym (poza Ziemią, na niej startować mogą tylko Ziemianie). Można wybrać planety inne niż główne, np. M-2, Luud, Bimoc, itp.
Gracze mają kilka możliwości rozgrywki (wybór Klasy):
1. Wojownik - punkty statystyk rozdajemy w siłę, szybkość, wytrzymałość i energię, doświadczenie i mana pozostają puste, czyli mają 0;
2. Mechanik - najbardziej optymalną opcją jest punktowanie statystyki "doświadczenia" odpowiedzialnej za rozwój umiejętności mechanicznych;
3. Mag - najbardziej opłacalne jest punktowanie statystyki "many", która jest odpowiedzialna za rozwój umiejętności magicznych;
4. Mieszana - rozdajemy punkty wedle uznania w każdą wybraną statystykę ; siłowo postać rozwija się wolniej niż inni wojownicy, ale za to może tworzyć urządzenia przydatne w walce jak i poza nią, bądź korzystać z umiejętności magicznych.
Podział:
- Wojownik-Mechanik - koniecznie dajemy punkty w doświadczenie!
- Wojownik-Mag - koniecznie rozdajemy punkty w manę!
- Mechanik-Mag - rozdajemy punkty przede wszystkim w manę i doświadczenie!
- Wojownik-Mechanik-Mag - rozdajemy punkty zarówno w manę, jak i doświadczenie!
Wybór Klasy należy umiejscowić w KP.
Statystyki zamieszczamy w swoim profilu, w zakładce "Scouter". Nie publikujemy ich w Karcie Postaci.
Gracz na start dostaje 40 punktów do rozdania.
Siła:
Szybkość:
Wytrzymałość:
Energia:
Mana: !
Doświadczenie: !!
*zależne od poziomu umiejętności Sztuki Walki; na start X=1PL: siła *10 + szybkość *10 + wytrzymałość *10 + energia *10 + mana *10 !
HP: wytrzymałość *15
KI: energia *15
M: mana *15!
ATAK: siła *X* (+ Y*szybkość)**
GARDA: siła + wytrzymałość
SZTUKI WALKI: poziom wyuczenia umiejętności***
PERCEPCJA: szybkość max****
INT: doświadczenie *10 !!
**tylko przy wyuczonych Sztukach Walki (wartość statystyki ATAK w scouterze liczona jest dla ataku zwykłego, bez rozpędu)
***na start 0, wraz z rozwojem umiejętności poziom zwiększa się w zakresie 1-3
****maksymalna szybkość najwyższej osiągniętej stałej transformacji (w przypadku braku transformacji - szybkość bazowa)
!dotyczy tylko klasy Mag i pochodnych
!!dotyczy tylko klasy Mechanik i pochodnych
- Formatka do przesyłanych MG statystyk:
- NICK
PKT ogółem:
startowe: 40
przygody:
trening:
side story:
inne:
Siła:
Szybkość:
Wytrzymałość:
Energia:
Mana:
Doświadczenie:
PL:
HP:
KI:
M:
ATAK:
GARDA:
SZTUKI WALKI:
PERCEPCJA:
INT:
Adnotacje:
- Sztuki Walki oraz Percepcję uwzględnia się tylko w bazowych statystykach (liczone są dla ogółu, nie poszczególnych transformacji).
- W przypadku, gdy dana statystyka (np. ATAK) będzie ułamkiem, stosujemy zasadę zaokrąglenia; jeśli ułamek jest większy bądź równy 0,5 - zaokrąglamy w górę, jeśli mniejszy - w dół.
Po zaakceptowaniu karty postaci należy przesłać statystyki do dowolnego MG, a następnie wygenerować scouter (Profil -> Scouter -> Generate), uzupełnić rubryki i uzupełniać je za każdym razem, gdy dostaniemy na PW daną ilość pkt (oczywiście po zaakceptowaniu nowych statystyk przez MG - każdorazowo należy je wysyłać do sprawdzenia!).
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|